Cumartesi, Mayıs 20

dark side (3) - k.a.r.ı.ş.ı.k.

karma karış oluyorum, kulağımı, burnumu bulamıyorum. ellerim uzanıyor, parmak uçlarım sanki biryerlere dokunacakmış gibi. son nefesime kadar dayanıyorum, sonra... sonra kapanıyorum paramparça kırılmış. öfkem boşluğa bakıyor puslu gözlerle. vücudum kıpırtısız ve beyaz, ruhum akıyor bacaklarımın arasından. ben kaybettim diyorum, bulursun diyorlar, sonra endişeleniyorlar. ama ben korkmuyorum, zararsızım. sadece istemiyorum, umursamıyorum. sonra unutuyorum, giyiyorum yalnızlık giysimi karışıyorum kalabalığın arasına.

1 yorum:

zuzu cute dedi ki...

bak yavrucuum vah vah senin için kararmış.bu bir tavsiye değil...
İZLE:WHAT THE BLEEP.DOWN THE RABBİT HOLE...
kimse yalnız değildir.senin nöronların etraftaki cansız veya canlı herşeyden etkilenerek hormon salgılar.yalnızca farkına varman lazım