Cumartesi, Mayıs 20

dark side (4) - sanrı

........peki diyorum o zaman, oturup düşünüyorum. hayat karşımda amuda kalktığında yada beni boşverip yangelip yattığında, zamanı gelmiş demektir. başbaşa kalmalı, yalnızlığını karşına alıp konuşmalı..........peki diyorum o zaman, çekip onu karşıma soruyorum. nedir diyorum bu dünyadan giderken götüreceğim? nedir gerçekten sahip olduğum?....... - 'avuç avuç ceplerine doldurabileceğin, sandıklara bavullara sığdırabileceğin, gözlerinin görebildiği, ellerinin tutabildiği hiçbirşey olmayacak yanında. bunların hiçbirine sahip değilsin aslında. bedenin bile sadık kalmayacak sana. kapat gözlerini şimdi, açmadan birdaha bak sahip olduklarına' .........özlemler doluyor içime, ellerim titriyor korkusuz. tatlı bir telaş, hazırlanmalıyım hayat yeniden uyanmadan. açıyorum gözlerimi, yalnızlığım sırıtıyor karşımda. ve anlıyorum, geç kalmışım. biz konuşurken herşeyi duyan hayatı uyuyor sanmışım.

5 yorum:

metemorfoz dedi ki...

seviyorsun bu sınırı
hayatla ölüm
akıl ile delilik arasında biryerlerde

seviyorsun
tanımsızlığı

seviyorsun
tükenmeyi
tüketmek karşısında
bir tercih olarak

aklakara dedi ki...

sevmiyorum

SoSo dedi ki...

Yalnızken kendime söyleyemediklerimi söyleyebileceğim birisine ihtiyacım var...

Yalnızlığımı baz alarak hayatımı düşündüğümde alacağım son karar bir şeyler için geç kaldığım olurdu...

skoer dedi ki...

metemorfoz seviyorsun diyorsa oyledir. sen farkina varmamissindir henuz.

aklakara dedi ki...

varmıycam