Çarşamba, Mayıs 10

küçük bir şey,

Bu yaz bir başka, daha şimdiden - geride kalmış gibi. Sigaramdan, içimdeki boşluğa çaktiğim dumanı salıveriyorum dışımdaki boşluğa, görüyorum boşluğu... yıldızlar karanlığın ortasında gökyüzünde yalnız başlarına parlıyorlar, onlara bakanlarda,,, sonra bir anda unutuyorum. Alnımın ortasında koca bir delikle geçiriyorum bütün geceyi. ...uyuyamıyorum kalkıp şarap içiyorum, kırmızı sonra ölüyorum... biliyorumm bu doğal ölüme intihar diyecekler, cinayet diyecekler, ve sen gerçeği bir tek sen bileceksin, gidişimdeki saflığı,,, 'hiçbirşey' diyorum kendi kendime, sonra yumuşuyorum,,, sonra bir anda unutuyorum,,,,,,,,, ,,,ve bunların hepsi defterin köşesinde unutulmuş küçük bir not yüzünden oluyor... bile diyebiliyorum.

1 yorum:

metemorfoz dedi ki...

koyver gitsin
yeterince biriktirdin

ulan çok şairaneyim bu sıralar yaw..